Friday, March 11, 2011

tired tired !

13 Mac 2011.
haih -,- drpd pukol 10 ,aku menghadap laptop nh. nh sume sbb folio! kalau tak. tade makne nye aku nak buad. nseb baek ade amir. hehe. smbil smbil tu aku bukak fesbuk , chatting dgn amir , hakim dll. ade ke patod deaorng suwo aku buad folio ntok deaorng skaly ? aish -, mane boleh. huhu. hakim gile !
ABDUL HAKIM , mamad over dlm kelas aku. hehe. tanpe dea , tk happening kelas aku. tp, kdg kdg mnyakitkan hati kami semue. rambut kerinting dea uh mmg lawa! sekali pandang jea la lawa, dua kali pandang da mcm hantu + negro. muahaha! mentang mentang dea tade blog, aku kutuk ea. hehe. tape, bkn selalu. amir, jgn bgtahu dea aw. secret kte nh. bayang kan ea , pukol 2 baru aku mnd. tade parents kad ruma, naik lemak aku. hehe. maksu masak nasi ayam! tak tolong pun , maksu tahu aku ade byk keje. termasok la mlayan fesbuk. hoho. mane amir nh, kate nak text. aku tunggu pnye la lame. haih -,- da paksu maksu layan cite hantu. SINI ADE HANTU! best jugak la. funny.



ABUOD HE :)
aku da berbaek dgn dea! best sngad bile da kembali normal.  happiness came back! i love you! hehe. bile dpad jmpe dea balek.isnin ade training, hope dea peg jugak. aku suke tgk dea maen hoki, nmpk macho! huu. amir amir. gile bayang d buad nye. i love him so much. MMUAAHHMUAHMUAHMUAHMUAHMUAHMMUAHHH! haha. yeah! dea da text aku balek. sayang dea! aiyaa yupi yupi yeah!
daa , layan dea. layan layan. rindu. tata ><

No comments:

Post a Comment