Saturday, March 12, 2011

lalalala =,

13 mac 2011, 10;40 PM.
 haih -,- dea peg futsal. bile nak balek. boring boring. bukak fesbuk, chatting dgn hakim. merapu bkn bkn. satu ape pun aku tak paham. naseb kau la kim. meh sni aku cite salornh sekeliling aku.

First, family.
ayah , ZAILANI BIN SENIN , 42 tahun, 21 jun 1969, d lahirkan d melake,d besar kan d Gemas, negeri sembilan. d kahwinkan dgn AZIZAH BINTI YUSOFF , 44 tahun, 12 julai 1966 , d lahirkan d kelantan , d besarkan d Bukit Goh , kuantan. d kurniakan 3 orang anak. sulong , lelaki , AMIRUL ZAHARI, 16 tahun. SMKPBP1. berlagak,poyo , mnyakitkan hati. 2nd , aku lha. NUR AIN SOFEA,15 tahun. baik, lawa, chantek, chumell, budi pekerti. cehh. haha. masok bakul angkad sendiri la ain! hoho. 3rd, adk aku, NUR AIN SYAQIRA a.k.a BELLA, 8 tahun, SKPBP1. gedix, manje, chumell. alaa, like her sys meyh :) hehe.

tp, aku ade anak buah. jgn tnye mane dtg mereka. hehe. nant kauorang tahu jugak. anak buah sulong , HAZIM HAZMI a.k.a MEON, 4 tahun. 2nd, HIZAM HAZMI a.k.a EIJAM, 3 tahun.deaorng mmg mnje dgn aku smpay kan kdg kdg ayh mara tgk deaorng mnje dgn aku. hehe.

sakethati tk terkate!
ABDUL HAKIM! kau da senang senang kutok kutok aku kad status fesbuk aku, senang kau mntk maaf ea ? pkir aku tade perasaan ?  WTF ! go to HELL !

No comments:

Post a Comment