Saturday, March 12, 2011

morning ! :)

14 MAC 2011, 11: 33 am.
morning baby boy ! :) haha. hari nh aku rase aku la orng yg pling bngun lmbad kad dlm ruma nh. 11:10 pagi aku bngun. bngun bngun , peg toilet. then , peg dapur bukak peti ais amek FERRO ROCHER. bngunn ,tgk paksu da peg keje. maksu keluar, haih -,- kne tinggal lg. nseb kau la ain , sape suwo bngun lammbad ? hah. baby boy aku pun tk bngun ag. aaish --' mmg hari nh hari bngun lmbad ea ? aku malas nak kejot dea , bia kan dea tido secukop nye. best duhh lagu GRENADE nh. aku suke. bile boleh mkn nh. lapa lapa ! ptg or mlm nant da kne balik ruma , tk dpad nak onL ag. parents tk bg. kedekott ! hope abg long bg broadband balek nant. ohh , no! tidak. aku bngun td , aku dpad rase kan satu kesakitan d bibir ku. bile aku tgk kad cermin, rupe ruprnye ade bola ping pong la ! ohh. hbes la amir. tk dpad nak kiss kiss lg. haha. cian abg  >o<
mane ABDUL HAKIM + AMIR IKMAL + AZRIEL AZANI ? terase mcm nak gado pulak dgn deaorg , tp tanak gado mcm semalam ! mnyakit kan hati aku jea. maksu tga masak , aku nak uat pew nh. aku call amir tanak angkad. grr -,- da dpad tido , tk ingad dunie. bngun la bng ! matahari da naek da nh. hmm. baek aku tgk cite doraemon. lg baek. seminggu cuti sekolah , ape aku nak buad. takan nak melanguk? ptg , pukol3 , peg hoki. pg tu aku nak uat pew ? pg isnin boleh la aku peg jmpe amir dulu. hehe. then, selasa smpay jumaat aku nak uat pew ? haih --' boring betol cuti. knpe pelajar harus d beri kan cuti ? bile cuti , rase mcm nak sekolah. bile sekolah rase mcm nak cuti. pening kpale aku. cuti terancang + pembetulan exam + folio. bertimbun timbun kad ruma. markah exam aku pun bule tahan laa. tape, bru test biase.
yg pnting PMR. target aku cume 3A. pling byk pun 5A. doa doa kan laa ea. aku tanak dpad result mcm abg aku tuu. sangat mengecewakan ! andai kate trial nant aku dpad result yg baek , aku nak mohon asrama. tp,bile aku pk balek. patod ke ? aku mmg jenis yg suke berjauhan dgn family. but, how my baby ? he'll feel lonely. no no. takboleh takboleh. aku da rase mcm mane ddok asrama , bia kan la amir pulak yg merase. dea nak yg terbaek nt0k diri dea. aku benar kan. lgpun , kteorng da psang angan angan yg tinggi melangit !hehe. aku nak ruma atas bukit , tgk pemandangan + suasane yg sejuk. mule mule aku nak ruma 18 tingkat , tp amir tk bg. dea kate ddok 2 orng jea. tanak ddok dgn family ,  tade privacy. hehe. soal anak. cehh. haha. berangan dulu , PMR pun tk amek ag. aku nak 4 orang jea. kalau boleh, nak kemba ! kemba dua , pasangan. lelaki nan perempuan. waa. p, amir tanak kemba. ah , tade. nak jugak , lao tk aku tk lahir kan anak ntok dea. haha :) tgk ,kteorng da pasang angan angan. harap harap tercapai. da la , nak chaw ! pas mkn + mnd aku story ag ea.


ILY AMIR <33

No comments:

Post a Comment