Saturday, March 12, 2011

miss him >

ary nh mmg keje aku menghadap laptop. boring siked , laptop. haih -,- dea pulak tade kdid nak text. tape, mlm t aku gayut dgn dea puaspuas. esk ahad , dea nak jmpe aku. tp, aku pulak takboleh keluar. emm ): nampak nye isnin je la jmpe. da la rndu, rase mcm nak pelok jea. agaknye ny la yg sllu d kate kan adat bercinte. kan ? hehe. lpas mkn, aku bce newspaper. isu panas , tsunami kad jepun semalam. mmg mghayat hati. jepun tu la tmpad fav aku. p, skrg ? da tade ): harap harap sesiape yg ade kad sane , yg selamat akan d panjang kan umur. tp ,ade satu isu mengate kan yg ape yg d jangke pade tahun 2012 akan berlaku. bayang kan ? aku baru 15 tahun. andai kate ia betolbetol berlaku, hmm. alamat nye , spm pun tak sempad nak amek. oh yaa. pg td aku bace blog amir , dea terkejot dgn berita yg aku nak masok asrama balek. mmg itu perancang aku dgn mnbe sekelas. kte cume merancang , yg menetukan tuhan. aku tak sanggup nak tinggalkan dea.
haih --' nak cerite ape lg ea . hah. pasal choin! td aku chat dgn dea, tah ape mimpy dea tibe2 chat dgn aku. dpad la jugak aku tnye sal dea dgn fara. ape status deaorng an. dea ckp, bakal berkahwin. myb dlm umo18 mcm tu. awal rite ? amir tahu nh , kompem dea ckp 'tade mase dpan lngsung deaorng nh' aku kenal sngad ayat dea. haha. biakan laa. asalkan dea dgn fara tu bahgia.



my sys , AMIRAH SHAHIRAH merangkap adik ipar ku. hehe. dea baru 13 tahun tp perangay da matched. matang , kind. tp syg , dea sllu d permaenkan oleh lelaki keparat kad luar tuh! hee. lau aku jmpe, kau tgk ape aku buad. maen maen kan adk aku kan.

hujan da berhenti! waa. sejuk sejuk. lao ade amir , mst pelok pnye. tgk , amir lg. sehari tk ckp sal dea mmg tak sah. da nseb kau mir :) bontot aku da saket da ddok atas krusi nh lamelame. hehe.
esk ahad ,then isnin. isnin smpay jumaat training hoki pukol3. makin busy. naik cuti pulak da sch. eh , jap! naik sch 21 hb , that mean, naik sch teros peg tournament. ohh god. hope buad yg terbaek. aku dpad jersey numb 14! hehe. rmay jugak mnbe aku yg maen , syiqa, fyra , fifie , ninie , anis , tka , wawa. tp , yg jd kapten tuu , orng yg pling kteorng tk suke. bkn tk suke, tp tak mnat. over gile bangang. mcm dea jea yg betol sume. hee. kteorng gelarkan dea 'BKS'. haha. nak tahu ape maksod nye ? tnye la pemain hoki perempuan.
hehe. da la. panjang sngad da nh. ade mase , aku cerite lg k. nant amir mara menghadap laptop lamelame.

daa =, iloveyou amir <33

No comments:

Post a Comment