Friday, March 11, 2011

aku rindukan dea!

12 mac 2011 .
sebulan aku tak onL. bermacam macam cerita ade. happy + sad + upset + mad. sumenye ade.hmm. mmg betol kan. hidup nh penuh dgn kdukaan + kbahagian.

First , aboud hoki.
coach - cikgu sara. best +  interesting. bule tahan jugak laa dea pnye permainan. ary tu pegi freindly bikin saket hati jea. aku BENCI budak hoki PUCHONG PERDANA! HAHA (: kau tunggu tournament nh , kteorang balas balek! hoho. just wait for us at 21-25 mac 2011.   



Second , my boyf .
emm. sumenye brpunce dari aku. aku pentingkan diri. mule mule happy, aku leka dgn kbahagiaan yg kteorg dpad. tp, akhirnye. skrg , terseksa habes! i miss him so much ):
enta cmne semalam, 11 mac. aku penad! balek drpd training hoki. kteorg hbes training pukol 6. kuar jea dari skula, aku and yg laen pegi fc. aku text dea , dea tk rep. aku call, tk angkad. bengang la. sakethati jugak d buadnye. aku tunggu dea kad fc tu drpd pukol 6 smpay 6:45. dea tak datang! ): smpay la aku balek , dea ttap mcm tu. lg bertambah sakethati nh. then, aku text dea. mrepek tah pape. dea tk reply. aku peg mnd, dea rep. first mcg, dea bg explanation why dea buad mcm uh. dea mkn ubad! saket. aku tahu effect dea mmg kuat. time tu aku rase mcm ' bodoh nye la aku'. aku tak rep. yela, tga mnd kan. aku da ciap mnd, dea bg text yg ke2. he said, mcm2. aku pun mcm2. time tu pulak aku gado dgn parents + sibling. tmbh lg dgn dea. makin angin aku d buad nye. dea kesian kan aku! aku tak suke d kesiankan! nmpak sngad yg aku nh suke buad sala, then mntk maaf. da d maafkan. simple rite ? and, lastly. aku ckp 'I DONT NEED YOUR SIMPATI OR BELAS KASIHAN!' tanpe sngaje, aku ter. emm. bermula sejak ny la, hidup aku kucar kacir. starting from me. i say sorry, he cant accept what i say. it make him very hurt. i know. syg , im so sorry. now , 12 mac. dea tak dtg skula. aku tahu. mlm tu dea ade ckp yg dea mmg sngaje tk nk dtg, tk nk jmpe aku. terase jugak la tp aku biakan. sbb aku tahu mmg sala aku. then , mnbe aku. atika. tell me aboud amir. she said, amir takboleh terime ape yg aku buad. dea da tawar hati dgn aku ): time tu aku rase, betape bodoh nye nur ain sofea! tk pena nak kawal ayat bile tga marah. kau mmg bangang + bodoh , ain! selfish! ego! bodoh bodoh! ah!
time tu jugak aku rindu kan dea gile gile bangang. then , he text me. aku bwak hp laa. da okey siked. dpad la berbaek jugak even skjap. ptg tu aku ade training ag, cume dtg awal. coz adk dea nak jmpe aku. aku jmpe adk dea kad fc, tp tk jmpe dea. aku trtnye2 gak , mane amir. aku rindu kan dea. tp, aku tk tunjuk kan sngad yg aku cari dea. 15 min lpas tuh, dea dtg! dea tegur aku , say hye. and , aku say hye back. gembira tk terkate dpad jmpe dea! tp, dea ade ckp dea taknak jmpe aku untk shari suntuk. time dea ckp mcm uh , aku da give up. tade ke ruang ntok aku pujok dea balek ? bile aku da jmpe deakad cto, aku jd kaku. tertanye tanye. ape patod aku buad ? infront of her sys, aku tak dpad pujok dea. pukol 3, aku nak peg training da. kbiasaaan nye, bile aku nak peg manemane aku salam dea and dea ciom tgn aku. but,ptg td ? aku salam dea , dea mcm tk brmnat dgn ape yg aku buad. dea mcm nak taknak trime tnde salam aku. aku terase! knpe dea mst buad mcm tu ? kalau betol dea taknak jmpe aku for one day , tk perlu bg harapan. da tawar hati dgn aku, tnggalkan aku. jgn bg aku harapan.  lastlast, aku jugak yg saket. emm. nak training pun tade spirit. huhh. smpay la pukol 6 lbeh. aku tnye dea , nak meet or tk ? dea ckp, for what kte meet ? nak mlanguk kad bwah skula uh ?tk yah la. forget it. sala ke aku nak jmpe dea ? sala ke aku nak prbetulkan silap  aku ? mnbe2 aku da peg fc. smpay stga jalan , aku ternampak dea pun nak peg fc. ah! once again! da smpay, aku nmpak dea ddok sorang2. aku keliru. ape patod aku buad ? pujok dea dpan orng ramai ? aku amek kputusan, aku ddok hujung sane. 5 min, aku blah. aku peg taman.dea tahu yg aku tak kan pujok dea dpan orng ramai. sbb aku akan jd kaku! taktahu ape ape. aku pk, kalau aku peg kad dea time kad fc uh, aku taktahu apeape. tu cume akan mnambahkan sakethati dea. dlm hujan, aku mnges.aku lpaskan sumenye. aku penad. tak trdaye nak lawan nh sume. aku tak kuad. aku takboleh buad ape yg dea nak. im so sorry syg. aku tak mntk dea pujok aku balek sbb aku tahu nh sume sala aku. tp, knpe dea mst ingad yg aku perlukan satu pujukan ? aku tk mngharap kan ape ape. aku tak nak pujukan drpd dea. aku tahu dea pnad asyk nak pujok aku. even if dea buad sala pun, aku yg over nak tacinx. aku pun penad nak d pujok. aku bukan budak kechik yg sllu mngharapkan satu pujukan. lamelame jemu jugak. dea tnye aku kad mane. aku tk rep. for what he ask me like that ? meet ? i dont think so. nak bg harapan lg ? tolong lah. time tu aku rase mungkin skrg la pengakhiran hubungan nh. sbb time tu aku rase betolbetol da mcm break up. its like alraedy over between us. smpay la aku balek td. dea tnye aku, betol ke slame kteorng brsame. dea sllu cari sala aku tp tk nmpk ape yg aku buad slame nh ? aku taknak jwab, tp dea pkse aku jwab! mmg slame nh dea sllu cari sala aku tp aku tk kesa.  d sebalik care dea tu , aku bahagia. knpe dea mst pertikaikan soal tuh ?  aku tak kesa! yg pnting aku bahgia dgn dea. aku mgharapkan dea , bkn pujukan dea. dea cukop sempurna ntok aku. kalau dea tk cukop sempurna ntok aku, buad ape aku trgile gile kan dea smpay skrg ? tade manusia yg perfect dlm dunia nh.dea sgale gale nye bg aku. tp, dgn mcm nh ?huhh.. tggu jea la esk. dea pun da tido 3 jam yg lepas. skrg da pukol 3 pagi. makin bengkak mate aku nh. suda la. jmpe esk.

iloveyousomuch  amir. imissyou ): please, come back to me.open a new book, new heart, new life. im sick of this. very very tired. smpay bile kte nak mcm nh ? i need you, and you need me. goodnight + goodmorning. tata ><

No comments:

Post a Comment